Mutanten zwerven door de verwoeste stad, en je moet je stil verplaatsen om hen en de dodelijke vallen in de moderne ruïnes te ontwijken.
Je wordt alleen geholpen door een lucifer, waarmee je de weg moet verlichten om een veilig pad uit deze vijandige wereld te vinden.
Blinde hoeken en bloeddorstige mutanten... Je zult de angst in je moeten overwinnen en stap voor stap verder moeten komen. Vind je ooit de weg uit deze eindeloze doolhof...?