Silver Falls - Ghoul Busters
Maak je klaar voor avontuur! Sluit je aan bij de beste vrienden Atticus Longdraw en Starlin Allerdyce terwijl ze 's avonds laat spelletjes spelen in het bos. Waarschuwing! Terwijl deze twee vrienden doen alsof ze tegen monsters vechten, verschijnen er echte monsters in het bos.
Het verhaal speelt zich af in de jaren negentig. Spelers kunnen een plaats in Silver Falls verkennen met schaduwen en vreselijke geheimen.