Controleer een Sine golf en ontwijk hindernissen in meer dan 40 levels.
Sine is een competitief arcade spel met unieke mechanismen en interessante visualisatie. Je controleert een sinusgolf, ontwijkt hindernissen, racet tot de eindstreep en verzamelt orbs die verspreid zijn door de levels die vanaf makkelijk tot pijnlijk moeilijk zijn. De intuïtieve één-vinger controle is makkelijk om te leren, maar niet zomaar te beheersen.