De lente hangt in de lucht. Voel je dat?
Sir Lovelot voelt dat zeker, en hij is vastberaden om Lululand door te speuren, van kasteel naar kasteel, om de liefde van zijn leven te vinden!
De game bestaat uit meer dan 40 prachtige, handgemaakte platforminglevels, van touwklimmen en glijden over de muur tot hoogspringen en in het water duiken. Sir Lovelot kan zijn adem heel lang inhouden!