Siralim 3 is een diepgaande RPG waarin je monsters moet vangen. Verzamel meer dan 700 wezens die voor je kunnen vechten in willekeurig gegenereerde kerkers. Ga op zoek naar schatten en gebruik spullen om items te vervaardigen, je wezens sterker te maken en spreuken te leren.