Sixtar Gate: STARTRAIL
Neem de leiding over het onderzoeksschip Ausflug, en samen met je partner Shii ontdek je de mysteries van het Sixtar Cluster!
De schattige, vrolijke, altijd lachende partner, Operator Shii, staat voor je klaar!