Skautfold: Usurper
Usurper is een Metroidvania-actierollenspel. De buitenwereldse Citadel heeft de Eldritch-terreur ontketend. Bevrijd Londen en versla de Navigator! Gebruik het nieuwe 'Beschermsysteem' dat vaardigheid en nauwkeurigheid beloont bij het afpellen van de enorme structuur en het verslaan van de nachtmerries die zich hierin schuilhouden.