Skelethrone: The Chronicles of Ericona
Kruip in de huid van Derek Ericona, een lord die door verraad voorbestemd was om te sterven, maar dit heeft weten te voorkomen door voor een grimmiger lot te kiezen. Je staat een geweldig avontuur te wachten, geïnspireerd op soulachtige games. Bloeddorstige monsters, goddelijke wezens en epische eindbaasgevechten. Het verhaal van de game wordt gevormd door keuzes die je reis bepalen.