Skullgirls 2nd Encore
Eindelijk kun je Skullgirls 2nd Encore onderweg spelen op de Nintendo Switch! In deze prachtige, snelle en veelgeprezen 2D-vechtgame speel je met woeste krijgers in een buitengewone Dark Deco-wereld. Elk van de 14 waanzinnig originele personages heeft een totaal eigen persoonlijkheid en biedt unieke spelmechanismes.
Skullgirls 2nd Encore is de perfecte vechtgame voor zowel gewone spelers als voor competitief ingesteld spelers. Met een volledig ingesproken verhaalstand, grandioze animaties en een soundtrack van Michiru Yamane.