Vlieg de geschiedenis in met Sky Aces: WWII Air Combat, een bloedstollende vluchtsimulator uit de Tweede Wereldoorlog die je in de cockpit van legendarische gevechtsvliegtuigen zet. Kies uit meer dan 50 nauwgezet gedetailleerde vliegtuigen en neem deel aan intense luchtgevechten, strategische bombardementen en gedurfde marinemissies in iconische oorlogsgebieden. Van het onderscheppen van vijandelijke bommenwerpers tot het verdedigen van belangrijke gronddoelen, elke missie zal je vaardigheid, strategie en lef op de proef stellen.
Geef leiding aan je eigen eskader elitepiloten, pas je vliegtuigen aan en upgrade ze, en ervaar adembenemende 3D-omgevingen geïnspireerd op Europa, Noord-Afrika en de Stille Oceaan. Met realistische weereffecten, dag-nachtcycli en meeslepende vliegmechanieken voelt elke strijd levendig aan.
Stijg jij door de rangen om de ultieme WWII ace te worden en het tij van de oorlog te keren? Het luchtruim is aan jou om te veroveren!