SkyTime is een 3D-platformgame waarin je de tijd vertraagt, kogels ontwijkt, geschuttorens vernielt en hindernissen overwint!
In SkyTime ben je een wetenschapper die zijn gezin verloor door een lawine en probeert om zijn gezinsleden terug te halen. Je hebt een tijdmachine gebouwd, maar er ontbreekt een essentieel onderdeel: een reactorkern waarmee de tijdmachine van energie wordt voorzien. Je hebt er een gestolen van het boosaardige private militaire bedrijf Mortech, en nu zitten ze achter je aan. Weet je hen voor te blijven?
Speel in negen levels op verschillende manieren. Je kunt ze zo snel mogelijk voltooien, of proberen om onderweg alle torens te vernietigen. Hoe dan ook, je zult je niet gauw vervelen wanneer je deze game speelt!