Ergens diep in het Amazone-regenwoud ligt het kostbaarste artefact dat ooit door mensen is gemaakt: de Jade Alpaca. Sam en Jacky, een professioneel dievenduo, gaan op avontuur om dit mythische voorwerp te bemachtigen.
Een origineel puzzelavontuur: stel je hersenen op de proef in de pyramide van Kaktun, waar je meer dan 100 handgemaakte levels vol vallen, raadsels en puzzels zult tegenkomen.
Een meeslepend verhaal: beleef het verhaal van Sam en Jacky, die ervan dromen om de rijkste dieven ter wereld te worden.