Slain: Back From Hell
Jij bepaalt het lot van Bathoryn, een gedoemde held in een duistere wereld die zes vervloekte rijken moet verlossen van zes verschrikkelijke heersers.
Hij moet zich een weg vechten door dit verdorven land vol afgrijselijke, levensgevaarlijke wezens voordat hij omhoog klimt (of soms afdaalt) naar een vesting. Onderweg moet hij duivelse vallen en vreselijke monsters zien te overwinnen.
De heavy metal-visuals worden begeleid door een heavy metal-soundtrack, opgenomen door Curt Victor Bryant (ex-Celtic Frost).