Slay the Princess - The Pristine Cut
"Je bevindt je op een pad in het bos en aan het einde van dat pad staat een hut. En in de kelder van die hut staat een prinses.
Ze zal er alles aan doen om je tegen te houden. Ze zal charmeren, en ze zal liegen, en ze zal je alles beloven, en als je haar toestaat, zal ze je tientallen keren vermoorden. Dat kun je niet laten gebeuren.
Slay the Princess - The Pristine Cut is een volledig ingesproken horrortragikomedie met de onberispelijke talenten van Jonathan Sims en Nichole Goodnight, met liefdevol met de hand getekende frames van de Ignatz-winnende graphic novelist Abby Howard.
Dit spel bevat een prinses. Ze is erg slecht en je moet van haar afkomen, voor ons allemaal. Ze is maar een gewone menselijke prinses, en je kunt haar zeker doden, zolang je er maar zin in hebt. Hopelijk ga je niet dood. Maar als je dat doet, zul je vaak sterven. Wees voorzichtig en blijf gefocust op de taak die voor u ligt! Wat je zegt en wat je gelooft, zal het verhaal op dramatische wijze veranderen.
Ah, maar wat zit er in de Pristine Cut? Weet je zeker dat je het wilt weten? Als u dat doet, zult u waarschijnlijk dingen ontdekken die u het beste direct kunt ervaren. Serieus, keer terug.
Ja, bereid je voor op een uitgebreide reis vol nieuwe gevaren, moeilijke keuzes en onvergetelijke ontmoetingen. Blijf jij op het pad om de prinses te verslaan, of zullen de nieuwe hoofdstukken je lot veranderen? (Dat gezegd hebbende, hoewel ik wou dat vrije wil hier geen ding was, kan ik dit niet genoeg benadrukken: je moet haar doden. Alsjeblieft.)"