Slay the Spire
De Spire ziet er met elke beklimming anders uit. Kies een riskant of veilig pad, kom oog in oog te staan met diverse vijanden, kies verschillende kaarten, ontdek allerlei relikwieën, en vecht zelfs tegen uiteenlopende eindbazen!