Je staat er alleen voor. Niemand komt je halen. Niemand komt je helpen. Niemand hoort je gillen. Slender: The Arrival is de officiële videogamebewerking van Slender Man en is herontwikkeld op basis van Mark Hadley's zenuwslopende sensatie. The Arrival is gemaakt in samenwerking met Blue Isle Studios en biedt een gloednieuw verhaal, verbeterde visuals, een grote herspeelbaarheid en het allerbelangrijkste: het is survivalhorror op zijn best.