DECKBUILDING EN BLOEDBAD
Slime 3K voegt strategische diepgang en meer creatieve experimenten toe aan de survivor-achtige formule door een diep deckbuildingsysteem te introduceren. Ontgrendel, upgrade, combineer en match je kaarten om een indrukwekkend arsenaal aan knotsgekke wapens en eigenschappen op te bouwen. Creëer de perfecte uitrusting om een bloedbad aan te richten!
Je vijanden worden elke minuut sterker, en jij ook! Ontdek talloze leuke benaderingen voor een ouderwetse vernietiging: elektrocuteer iedereen, gooi zuur op de grond, maai de nietige mensen neer met een AK-47, roep zombies op of gooi explosieve watermeloenen!