Slime's Journey
In een sprookjeskoninkrijk leefden twee schattige slijmpjes die veel van elkaar hielden.
Op een dag werden deze twee liefdevolle slijmpjes ontvoerd door een sterke sjamaan die ze wil gebruiken als ingrediënt voor een kwaadaardig drankje. Het kleine kind van de twee slijmpjes bleef achter en is nu de enige hoop voor de redding van zijn ouders.
Slime's Journey is een mini-metroidvania in retrostijl over een dapper jong slijmpje dat tegen vele gevaarlijke wezens moet vechten om zijn ouders te vinden.