Doorkruis het landschap vol reclame, sluit je aan bij andere graffitispuiters en steel onderweg rommel en harten. Word jij de koning van het eiland en kalk je elke vierkante centimeter vol met je tags, infiltreer je in het drek pompende concern GLUG of brand je alles tot de grond toe af?