Smoke And Sacrifice
Smoke and Sacrifice is een verhalende RPG met een open wereld, waarin je alleen kunt overleven door gebruik te maken van levende ecosystemen. Creëer, vecht, overleef en verken in de enorme open wereld in dit prachtige, handgeschilderde avontuur waarin elk personage een eigen verhaal heeft.
Sachi’s thuis is het laatste stukje vruchtbare grond in een wereld van ijzige woestenij. Haar boerengemeenschap gedijt dankzij hun verering van de brandende zonneboom, die licht brengt in de duisternis. Na het opofferen van haar eerstgeboren kind aan de zonneboom ontdekt Sachi achter deze zogenaamde goede daad een duister geheim. Zal zij in de geheime onderwereld de waarheid ontdekken, of omkomen in de kolkende, dodelijke rook?
Zal Sachi, ondanks de vreemde wezens die overal opduiken en de eeuwige levens- en geheugenverslindende rook, de waarheid ontdekken over haar zoon?