Pas uw uiterlijk! Maak je Smoot met uw eigen stijl, en koos onder tal van mode-complementen en accessoires. Bereid je voor op een moeilijk seizoen Klop de 66 toernooien in de World Circuit naar de top 1 in de SMOOT ranking zijn. Versla al je tegenstanders en zijn een referentie! Verbeter uw vaardigheden tijdens het spelen. De tegenstanders zijn taai en je moet bereid zijn. Tijdens het seizoen, zult u in staat om verschillende grappige mini-games te openen, zodat u uw vaardigheden te verbeteren. Verbeter uw vaardigheden door het spelen van verschillende mini-games rond de wereld. Speel lokale multiplayer games met je vrienden, maximaal 4 spelers.