Snakebird Complete
Help de snakebirds hun honger stillen in meer dan 120 levels. Verzamel vruchten en word groter, kruip door gevaarlijke levels en bereik de felbegeerde uitgang.
De lastigste puzzels oplossen is nu toegankelijker dan ooit! Activeer het gloednieuwe hintsysteem waar je maar wil voor een visueel hulpje, waardoor zowel beginnelingen als experts kunnen genieten van Snakebirds lastigste uitdagingen.
Deze editie biedt quality-of-life-verbeteringen en nieuwe game-features voor een moderne en naadloze beleving.
Navigeer tussen eilanden uit beide games in een enkel spel en profiteer van de touchscreenbesturing in handheldstijl.
Of je nu een doorgewinterde Snakebird-pro bent of een beginner, Snakebird Complete biedt meeslepende content voor alle vaardigheidsniveaus. Begin rustig met de Primer-levels, die nu standaard zijn inbegrepen, voor een relaxte eerste ervaring. Of duik meteen in Snakebird-classic voor een genadeloze maar fantastische uitdaging.