Help de rat naar de kaas in Sneaky Rat!
Een kat met een hekel aan ratten kijkt van bovenaf toe, wachtend om elk knaagdier dat hij ziet te bespringen. Verplaats in deze sokoban-achtige puzzel de spiegels en dozen in elk level om de lichtpaden te blokkeren en bereik de kaas zonder gezien te worden om te winnen. Kun jij alle 50 levels uitspelen en de stiekemste rat worden?