Soccer Pinball
Speel met je vriend of gezinslid een voetbalwedstrijd op een flipperkastveld! Probeer binnen 3 minuten zo vaak mogelijk te scoren om te winnen. Je kunt de top 4 van hoogste scores zien, en het wordt steeds moeilijker om die te evenaren, omdat na elke ronde een extra bal aan het veld wordt toegevoegd! Je mini-publiek zal altijd voor je juichen!