SoccerDie: Cosmic Cup
SoccerDie: Cosmic Cup is een ode aan klassieke arcade- en bullet-hell-games die de meest nauwkeurige voetbalsimulatie biedt met landmijnen, gigantische hersenen, stompe dinosaurussen, kleurrijke geesten, onredelijke tanks en een vampier.