Solitaire: Classic Card Game
De regels van solitaire zijn eenvoudig - je moet alle verborgen kaarten onthullen en een stapel van dezelfde reeks verzamelen in de volgorde van koning tot aas om de kaarten van de tafel te verwijderen. Zodra het veld leeg is, is het spel afgelopen.