Speelspel
Je vecht in het hart van verre planeten met veelzijdige biomen, elk met hun eigen unieke omgeving en uitdagingen: bereik een doelgebied, ontgrendel basispoorten, download gegevens van datapylonen of overleef de aanval van de horde.
Neem het op tegen meer dan 20 verschillende soorten vijanden met zwermen insecten, zombieachtige wezens, automatische torentjes, gigantische robots, gruwelijke degeneraties, slijmerige monsters en zelfs ruimtegeesten.