Twee boezemvrienden, één wild avontuur.
Ga met de boezemvrienden Nunu en Willump op een avontuur door de ijskoude wildernis van de Freljord. Ontdek de ijzersterke band tussen een jongen en een yeti op een reis door een prachtig maar gevaarlijk land. Maak nieuwe vrienden (en vijanden) in dit verhaal over familie, vriendschap en magie.
Song of Nunu: A League of Legends Story is een avontuur voor één speler dat is ontwikkeld door Tequila Works. Duik in een spannend verhaal dat zich afspeelt in de onontdekte uithoeken van de Freljord, waar elke stap je dichter bij de waarheid over het verleden van Nunu en Willump brengt.