Klassieker opnieuw gedefinieerd
Beleef de gebundelde klassieke avonturen van Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles en Sonic CD opnieuw in de geremasterde Sonic Origins! Je zoeft door nostalgische gebieden, van de iconische Green Hill-zone tot de verraderlijke Death Egg Robot, om de sinistere plannen van Doctor Robotnik in haarscherpe HD te dwarsbomen! Deze nieuwe versie bevat nieuwe gebieden om te ontdekken, exclusieve animaties en een geheel nieuw Anniversary-speltype!
Verken de klassieke Sonic-titels in hoge resolutie, met geheel nieuwe begin- en eindanimaties voor elke titel!
Voltooi verschillende missies en verzamel munten om in het museum nieuwe content, uitdagingen en speciale levels te ontgrendelen.
Rol en sprint door vele zones in speltype Classic, in de originele resolutie en met beperkte levens, of in het nieuwe speltype Anniversary met onbeperkte levens en verbeterde resolutie in volledig scherm.