Plezier voor alle leeftijdsgroepen!
In dit geweldloze platformspel voor alle leeftijden leid je Sophia door kleurrijke levels en werelden. In elk level zijn talloze munten verborgen die je kunt ontdekken. Je moet dieren zoals slakken, vleermuizen en schildpadden echter vermijden. Sophia kan sommige dieren als trampoline voor een nauwkeurige sprong gebruiken. Je hoeft je geen zorgen te maken, want er zal niets met de dieren gebeuren. De slak verstopt zich in zijn schild als je hem laat schrikken, maar zal voorzichtig weer tevoorschijn komen zodra het gevaar is geweken.
De gameplay wisselt tussen dag- en nachtlevels. Er staan 72 spannende levels voor je klaar om te verkennen.