VERDEDIG SYMPHONIA
Soundfall is een snelle, op muziek gebaseerde dungeoncrawler die looter-shooteractie combineert met op ritme gebaseerde gameplay om een ongekende wereld van muziek te creëren.
Jij bent een bewaker van de harmonie, een muzikaal genie dat door de componisten naar de wereld van Symphonia is getransporteerd om de legers van Discord te verslaan. Ga alleen op pad of met maximaal vier spelers om je een weg te banen door de verstoorde timbrelanden van Symphonia, de Discordianen te verdelgen en de harmonie in de omgeving te herstellen.
Hoe beter je je acties afstemt op het ritme van de soundtrack, des te sterker je wordt!
Speel krachtige, nieuwe vaardigheden vrij en verken Symphonia om fantastisch, op muziek gebaseerd wapentuig te vinden! Kies uit meer dan 500 uitrustingsstukken!
Speel als een van de unieke muzikale genieën, ieder met een eigen speelstijl, wapen en speciale vaardigheden!
Ontdek 10 dynamische, verschillende omgevingen en herstel de harmonie in Symphonia!