Source of Madness
Source of Madness is een side-scrolling, duistere, actieroguelite die zich afspeelt in de Loam Lands, een obscure, Lovecraftiaanse wereld, die wordt aangedreven door procedurele generatie en machinaal leren (AI). Speel de rol van nieuwe acoliet en begin aan een angstaanjagende queeste. Onthul de kosmische geheimen van de Loam Lands en de Tower of Madness, de mysterieuze citadel van de maan.