De strijd woedt al duizend jaar lang. De enige reden waarom mensen en elven in een eindeloze oorlog verwikkeld zijn: The Stick of Truth. Maar de oorlog krijgt gauw een andere wending wanneer het gerucht van een nieuwe belhamel de ronde doet. Je avontuur staat op het punt om te beginnen.
Geniet van de echte South Park-ervaring, geschreven en ingesproken door Trey Parker en Matt Stone. Duik in een episch verhaal en word... cool. Sluit je aan bij Stan, Kyle, Cartman en Kenny en word de held van South Park.