South of the Circle
South of the Circle is een emotionele narratieve ervaring met een diep gelaagd en filmisch verhaal. De hoofdplot stelt vragen over de gevolgen van levenskeuzes, van het nastreven van carrière of ware liefde, manoeuvrerend tussen nu en het verleden. Jij bent Peter, een academicus uit Cambridge die neerstort in Antarctica tijdens de Koude Oorlog. Terwijl hij hulp zoekt, wordt zijn verleden ontrafeld en wordt duidelijk hoe de druk van macht en zijn eigen aspiraties hem in deze crisis hebben gebracht, waaraan hij op een of andere manier moet ontsnappen. Er bloeit liefde op tussen hem en zijn collega Clara, en Peter leert hoe belangrijk alle beloftes zijn die hij heeft gedaan. Net als jeugdherinneringen blijven sommige beloften ons altijd bij.