Betreed een geheel nieuwe wereld van Space Blast Zom - A Matching Game. Waar boze buitenaardse bazen de heerschappij van de melkweg zien! Vuur planeten af om matches te maken en de dodelijke stroom vijandige planeten te vernietigen. Leid je race naar de overwinning! Zul jij bezwijken voor de gevaarlijke valkuilen, of kun jij de melkweg heersen in deze clusterbrekende uitdaging?