Space Cows is een grappige twin-stick shooter met bewapende gootsteenontstopper en intense gevechten zonder zwaartekracht. Schiet, sprint en wiebel in slowmotion om koeien te redden en wraak te nemen op een kwaadaardig bedrijf.
Krankzinnige gevechten: Verplaats je met een gootsteenontstopper en mep 2165 boetanten. Laat winden om je uit de problemen te blazen, vier je woede bot op vijanden en knoei me de tijd. Wees het ontstoppergevaar!