Space Ribbon
Het is het jaar 2132 en de resterende voorraden op aarde zijn gebruikt om Space Ribbon te creëren. Dit reality-tv-raceplatform bevindt zich in de verre uithoeken van het heelal. Reuzenpanda's en tijgers spuwen van ruimteafval gemaakte linten uit hun monden.