Spacejacked is een razendsnel ARCADE TOWER-DEFENSE. Speel als Dave, een eenzame technicus met als taak te voorkomen dat zijn ruimteschip wordt overlopen door ruimtewezens terwijl het zich voorbereid om zich naar hyperspace te verplaatsen.
Spelers die op zoek zijn naar een mix van schietactie en tower defense zullen dit spel geweldig vinden!