Spacewing War
Indringers van de planeet Mavros zijn op aarde aangekomen om er zich voorgoed te vestigen en het is aan jou om ze te stoppen. Spacewing War is een zijwaarts scrollende shoot'em up geïnspireerd op handheld genreklassiekers. Dit ruimte-avontuur vol actie heeft een 4-kleurige pixelartstijl en mixt een luchtig scifi-verhaal met verraderlijk simpele besturing, verschillende wapens en ontzettend veel geheimen om te ontdekken.
Spacewing War biedt veel verschillende wapens, van simpele blasters tot boemerangprojectielen, zodat je de benodigde tools in handen hebt om de obstakels in het level en enorme bazen te overwinnen. Pas je ervaring verder aan met 40 kleurpaletten, ontgrendel campagnes naarmate je verder komt en ontdek onverwachte twists in dit interplanetaire verhaal! Doorkruis sterrennevels, stormachtige luchten, ruige tropische kusten en meer in deze ultieme liefdesbrief aan oldskool handheld actiegames.