Sparkle 2 EVO
Subtiel, boeiend en surrealistisch. Deze drie woorden beschrijven de wereld van Sparkle. Een wereld waarin je een klein aquatisch organisme ontwikkelt tot een volwassen, prachtig wezen.
Je krijgt de controle over de ontwikkeling en het welzijn van je Sparkle met slechts een doel: evolutie. Tijdens het verkennen van de Sparkle Void vind je verschillende voedzame elementen. Soms moet je zelfs vechten voor je brood!
Inzicht in de DNA-streng geeft je informatie over de voortgang van je Sparkle en zal je helpen bij het plannen van welke micro-elementen je zult verorberen. Van tijd tot tijd zul je ook reusachtige wezens moeten aanvallen!
In deze game is er geen haast. Ontdek op je eigen tempo wat er zich afspeelt in de Sparkle Void. Eet wat voedingselementen, geniet van de eenvoudige en surrealistische omgeving en luister naar de rustgevende soundtrack. De keuze is aan jou.