Sparta, 500 v. Chr. De wapens, de pantsers en het goud uit deze stadsstaat zijn op mysterieuze manier verdwenen. Overal in Griekenland verschijnen magische portalen.
Als koning en de meest gevreesde krijger ter wereld, trekt Leonidas eropuit om te ontdekken wie er achter de dreiging zit, en om alle gestolen goederen terug te halen.
Jij bent koning Leo en vastberaden om de verantwoordelijke te straffen en alles wat je daarbij hindert te vernietigen.
Wanneer er maar weinig ruimte is voor foutjes, is een nauwkeurige, directe besturing een waar genot. Wat je hem ook beveelt, koning Leo voert het bliksemsnel uit. Als je zegt "Spring!" vraagt hij "Hoe hoog?" Als je reflexen snel genoeg zijn, zijn die van hem dat ook. Elke stap telt en elke actie ligt in jouw handen. Dankzij de stabiele beeldverversing van 60 frames per seconde, hebben spelers geen excuus voor mislukkingen.