Special Forces Strike: Tactical Swat Shooter
In een wereld waar terroristische dreigingen complexer en geavanceerder worden, bent u de laatste hoop.
In het spel vind je een breed scala aan missies - van het redden van gijzelaars tot het vernietigen van terroristische groeperingen in gevaarlijke delen van de wereld. Je beschikt over unieke vaardigheden die je een ideale kandidaat maken om de gevaarlijkste en meest geheime missies uit te voeren waar een conventioneel leger niet mee om kan gaan.
Door geld te verdienen voor voltooide taken, kun je nieuwe wapens kopen en uitrusting upgraden. Er is keuze uit krachtige jachtgeweren tot precisiegeweren – de wapenkeuze hangt geheel af van je speelstijl.