Spectrum is een unieke platformgame die zich afspeelt in een adembenemende abstracte wereld. Spring, duik en navigeer door 80 vernuftige levels vol veranderende vormen en levendige kleuren. De stijlvolle beelden worden gecombineerd met een sfeervolle soundtrack om een meeslepende, pure platformervaring te creëren.