Speed Brawl is een game waarin je snel moet zijn en flinke klappen moet uitdelen. Maak combo's en ontketen krachtige speciale aanvallen. Creëer je eigen vechtstijl en stel het sterkste vechtersteam samen.
Na de oorlog werden de Selenieten ingezet als werknemers van onze industriële revolutie, waarmee een nieuw tijdperk van vooruitgang en welvaart werd ingeluid. De mens kon daardoor andere dingen ondernemen. De middenklasse en arbeidersklasse raakten echter al gauw verveeld. Om de massa's tevreden te houden bedacht Hugo Wells de ultieme vorm van entertainment: een elitesport waarbij alleen de dapperste, de snelste en de waardigste krijgers een kleine oorlog konden voeren tegen de tot slaaf gemaakte Selenitische hordes. Welkom... bij Speed Brawl!