Spellagis is een survivalshooter waarin je een magiër speelt die wordt geteisterd door zwermen klodders, slangen, spoken, maden en meer. Vuur met je staf magische projectielen af om je vijanden te verslaan en verzamel dan de munten die ze laten vallen om items te kopen in de shop. Vergroot je arsenaal met betere betoveringen, beschermingsspreuken en voedsel voor snelle gezondheidsboosts. Vernietig vaten in de arena voor willekeurige drankjes en stapels munten! Maar blijf altijd op je hoede. Hordes vijanden omsingelen je in een oogwenk.
Word jij de krachtigste magiër en overleef jij de strijd of ga je ten onder aan de invasie?