In deze game kun je de spelling van honderden woorden uit de Engelse taal leren.
Help Spellworm zich een weg te eten door meer dan 100 woordzoekers. Elke puzzel heeft een eigen thema. Baan je een weg door vormen, kleuren, landen, planeten en nog veel meer om de hongerige Spellworm te voeden.