Spelunker HD Deluxe
Det legendariske spil "Spelunker" er tilbage i en komplet remake! Overvind forskellige forhindringer i jagten på den legendariske skat! Det er tid til at begive sig ud på et ukendt eventyr!
Grotten er fuld af farer, eksempelvis forskellige væsner og væmmelige fælder! Du fejler ved det mindste fejltrin! Brug genstande som bomber, lyn, blæsere og Spelunkers karakteristiske springteknik til at overvinde disse forhindringer!