Op hun reis moeten ze het een en ander doorstaan, zoals door de regen lopen.
Kraft Lawrence is een reizende handelaar. Onderweg ontmoet hij Holo, een prachtige vrouw die in een wolf kan veranderen.
Ze schuilen in een oude, verlaten watermolen in het bos. Daar nemen ze plaats naast een klein vuurtje. Ze genieten van een vreemde maar ontspannen moment. Jij kunt dat moment met ze delen.