Spinnen met laserzwaarden!
Spiderheck is een flitsende coöpbrawler waarin spinnen dansen tot de dood erop volgt, in de greep van chaotische gevechten waarbij ze laserzwaarden, granaten en zelfs raketlanceerders gebruiken om hun vijanden te verslaan.