Het klassieke kaartspel Spider Solitaire heeft een coole nieuwe stijl gekregen! Geniet van 300 levels in de Stage-stand, plus een Random-stand!
In de Random-stand worden je spelstatistieken, zoals de tijd waarin je een level voltooide, per moeilijkheidsniveau bijgehouden.
In de Stage-stand kun je genieten van 300 levels met verschillende moeilijkheidsniveaus. Probeer de Hard-stand eens als je niet vies bent van wat uitdaging!